Blogging,  F.O.J

Tiada Update Ayam Gols

Sorry, I takde update Perjumpaan Besar-besaran Reban ayam sempena Bday Alangz, Delinn & Sempoii.

Kenapa pula?

Sbb I tak pegi.

Aik…apesal tak jadi?

Sbb I takde transport nak gi awal skit. Sbb kena tunggu mak ayah balik baru kuar kul 1pm. Sbb bila i dah bersiap (dan nak bawa skali laptop, datacard & webcam) nak kuar umah kul 1pm, I call derang dulu.

Ko org lama lagi tak kat sana? I dah nak kuar umah, tapi kalo tak sempat takyah la.
— Brapa lama baru u sampai?
Dlm 30 min kot.
— Hmm…
— Takyah la. Tapi rugi u tak dtg, ramai kat sini
Ok next time

Tu lebih kurang apa yg terjadi. So I pon tukar baju dan lepak umah jek.

Fastforward satu jam kemudian (2pm). Af tepon tanya kalo I kat Pantai Dalam tak sbb dier ada kat area tu pastu nak singgah. I kata tak..sbb tadi nak pegi tapi derang kata tak sempat. Pastu tiba2 dier kata dier terserempak ngan derang.

Lerr :-w tadi kata tak sempat. Nie sampai kul 2 pon sana lagi. :(

Kesian gak u nie kan coco? Dah la sll kena tinggal, pastu jadi mcm nie plak. Kalo I mesti I malas dah nak gi gath…

7 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *